jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Berg och dalar

Publicerad 2013-03-16 01:46:35 i Tankar,

Det är verkligen upp och ner.
Jag har mått så bra den här veckan.
Jag har fått en sjukt rolig roll i collage!
Har fått jobb och gjort en riktigt bra sångredovisning.
Han har hört av sig med orden: "jag saknar dig, tror jag, och jag vill veta om det stämmer." Och jag skrattade!
Vi har allihopa skrattat åt honom.

Men så ville ändå mitt undermedvetna klicka in på hans Facebook och se att hans sydafrikan är lika fascinerad av honom som förut. Och han har tipsat henne om samma video som han en gång tipsat mig om. Och hon tycker att han är så smart, vilket jag också trodde att han var.
Han verkade så kreativ, fast det är ju inte så värst kreativt att skapa exakt samma kärleksrelation en gång till. Men det vet ju inte hon.

Och så plötsligt rämnar marken under mig igen och jag vill bara lägga mig i sängen, under täcket. Under 50 000 täcken. Och ha 50 000 täckens tyngd över mig.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela