jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Smiling with no make-up on

Publicerad 2011-05-09 20:22:17 i Allmänt,



Jag är glad och frustrerad, vissa saker i skolan går väldigt bra. Jag får beröm på både teatern och sången och jag blir så fruktansvärt glad!
Sen så är det ju mina knän... jag sträcker inte på dem i piruetterna, jag vet att jag kan och jag försöker verkligen...
Det är bara det att även om jag försöker så vill det sig inte.
Jag VET OM DET! Jag FÖRSÖKER men de vill inte lyda mig.
Jag har kämpat med dem i säkert ett halvår och jag MÅSTE klara det innan sommarlovet, jag MÅSTE!
Därav frustrationen...
Åh, jag vet ju att jag vet... och jag vet att jag kan... egentligen.

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2011-05-09 20:56:15

klart du kan! du om någon lena:) kämpa på bara!! :D

Postat av: miri

Publicerad 2011-05-11 22:34:27

jo, man blir lite glad i hjärtat då! :D leeeena, Chcesz rozmawiać przez telefon ze mną kilka dni? hihihihi google översätt:P hur fel blir det? :P

Postat av: miri

Publicerad 2011-05-13 15:19:10

Postat av: miri

Publicerad 2011-05-13 15:19:54

haha, oj då:P jaja, du fattade iaf ;) jag vet inte, imorgon kanske?? :D innan eurovision?? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela