jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Miri fyller år idag!

Publicerad 2011-05-25 11:37:05 i Allmänt,

20 år!
Fatta den alltså!
Jag ringde precis till henne och vi pratade lite om vad hon skulle göra idag.
Hon skulle jobba...
Jag kommer ihåg när man var liten, då gjorde man alltid någonting speciellt på sin födelsedag.
Man blev väckt med tårta och ljus, hon har knappt ätit något alls idag för att hon har varit hos tandläkaren och är bedövad i hela käken.
Jag menar OFTA!
Ne Miri, nu är det du som köper en bakelse och en cider till dig själv!
Puss och Grattis!
<3

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2011-05-25 22:55:00

åh söta fina underbara lena!!! haha jag köpte ingen bakelse, men där emot kom robin in med rosor när jag jobbade plus att jag fick öppna en present från hans mamma senare på kvällen så det blev allt lite födelsedagsstämning ändå :D

tack för att du ringde<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela