jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Det gör ont att diska din disk

Publicerad 2011-05-20 19:40:05 i Tankar,

Nu har jag städat hela lägenheten.
Det är andra veckan i rad som jag har fått göra det.
Det är andra helgen i rad som jag har fått diska din disk för veckan.
Jag förstår inte hur du kan vara så egoistisk.
Jag förstår inte hur du kan använda mina saker utan att tvätta av dem efteråt.
Du använder säkert min duschsvamp också,
det skulle inte förvåna mig.
Du tror att du är bättre än jag och jag säger inte ens emot.
Men det är faktiskt inte du som är problemet.
Det är jag.
Som inte vågar.
Stå upp för mig själv.

Kommentarer

Postat av: eleonor

Publicerad 2011-05-21 17:27:09

stå upp för dig själv, älskling! 9 dagar kvar!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela