jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

saknad

Publicerad 2011-03-14 18:45:04 i Tankar,

Idag stannade jag hemma från skolan, jag kände att en förkylning när som hellst kunde bryta ut och enda sättet att förhinda det var med mer sömn samt citron och honung.
Faktiskt så stämde det...
Nu mår jag sjukt mycket bättre (höhö sjukt)
och jag har även haft tid till att tänka.
Jag har tänkt på alla som jag saknar, det är galet hur jag i mina stressiga veckor knappt hinner tänka på dem.
Det är som att min hjärnkapacitet inte klarar av alla tankarna, och tur är väl det.
För idag när jag hade tid att tänka så märkte jag hur otroligt ont det gör...
utan dem


you don't know what you got, til you missing it a lot.

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2011-03-14 21:19:08

Åh! . vad bra att du mår bättre:) kom hem snart lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela