jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Lyder Marianas råd, I'm a tiger tonight

Publicerad 2011-03-12 17:39:13 i Allmänt,

Måste bara börja med att berätta att jag låste in mina nycklar i tvättstugan idag. Klantigt.
Det fixade sig dock, jag fick vänta till klockan var tre och blev insläppt av den som hade tiden efter mig. efter det kunde jag torktummla i en timme.

Mariana sade i början av veckan att jag måste tuffa till mig.
Att jag ska utforska nya sidor av mig själv. Hon sade att jag och Ida ska ha en make-over-kväll!
Därför ska jag snart iväg till Ida, vi ska göra om både mig och henne.
Jag ska ha på mig svart, glitter och glamour och hon ska ha på sig blommigt och rosa!
Haha snacka om att detta kommer att bli intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela