jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sjuk solbränna

Publicerad 2011-06-30 17:07:54 i Allmänt,

Igår åkte jag och skank-gänget ut till en sjö och badade.
Jag blev erbjuden solkräm, men åh nej... "Jag bränner mig aldrig", svarade jag stolt och tackade nej till krämen.
Jag blev inte bränd heller, förrän på kvällen då det visade sig att jag hade haft fel.
Det värsta röda försvann under natten men nu grämer jag mig dock över att jag inte solade utan band.
Jag kommer troligen att ha bikinimärken hela sommaren.
Dessutom är jag helt vit på halsen.
Titta liksom...

hej hej...

Kommentarer

Postat av: axeland

Publicerad 2011-07-01 23:22:38

hey, sånt som händerrrrrrr! vi får sola utan band i sthlm;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela