jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Förlora minnet

Publicerad 2011-07-19 00:53:24 i Allmänt,

Jag systemåterställde min dator idag.
Det jag var rädd för när jag gjorde det var inte att någonting skulle gå fel med datorn, att jag skulle förlora viktiga dokument eller virusskydd.
Nej nej.
Det jag var rädd att missta var en bild som jag hade lekt lite med.
Jag gjorde om kontrast, mättnad... ja, allt det där som man gör när man "fixar" en webcam bild.
Ja, webcam.
En ego-bild.

Ibland känner jag mig som en man, men idag fick jag bevis på att jag var kvinna.


Här är bilden.

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2011-07-19 09:03:17

sötnos:) vi måste ses snart igen:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela