jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Barn

Publicerad 2011-07-16 01:46:33 i Allmänt,

Är det inte konstigt att varje gång man flyttar hem igen så blir man som ett barn på nytt.
I min lägenhet i Göteborg städar jag ständigt, plockar upp mina saker och diskar direkt efter att jag har ätit.
Men på något konstigt vis så försvinner allt ansvar såfort jag kommer hem till Norrköping.
Mamma tjatar ständigt på mig om att jag ska slänga smutstvätten i tvätten och gamla skålar och glas står lite här och var i mitt rum.
Varför blir det såhär?

Stackars mamma, men heeey... Vem kan motstå detta? ;P

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-16 11:26:06

Moja Kochana corunia dobrze wiedziec ze jestes taka mondralinska ÄLSKAR DEJ<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela