jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ljusare tider

Publicerad 2011-01-07 12:29:04 i Allmänt,

Igår körde jag bil, ensam, på sjukt dåligt väglag.
Men det var kul, jag satt i bilen och sjöng högt för mig själv medan jag försökte se folk utan reflexer i mörkret och inte slira.

Jag tänker på våren och sommaren och längtar.
Det är lite stört för jag ser hur jag springer över gatan på järntorget i blommig klänning.
Skrattandes, med Ida i armkrok. Det går i slowmotion.
Varför skrattar vi?
Det får vi se då...

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2011-01-07 23:04:20

det är heemskt att köra i det här vädret alltså..!

ta det lugnt när ni åker.. imorgon är det va? hälsa din mamma från mig och Robin också! och vi hörs, ta hand om dig nere i Göteborg! :D puss och kram<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela