jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Oväntad alla hjärtans dag-present

Publicerad 2011-02-09 18:40:37 i Allmänt,

Idag hade jag lite hål så jag gick och hämtade ut ett paket som jag helt oväntat hade fått på posten.
När jag fick den möttes jag av den här synen!

På baksidan av paketet står det:
En hjärtlig tanke från Östgöta-trakten till Göteborg.
Saknar dig & snart ses vi!
HJÄRTLIGA KRAMAR
Eleonor <3

Och gissa vad paketet var fyllt med!
Jo...

GELEHJÄRTAN!!!!!!

Nu står jag i köket, hög på socker och lyssnar på:
Christina Aguilera – Show Me How You Burlesque - Burlesque Original Motion Picture Soundtrack

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2011-02-09 21:15:19

fast grejen är att det behöver inte vara på centimeter. både stora och små avstånd mellan solen och planeterna kan fungera så länge det är fungerande. jag menar mars är ju på gränsen, så en planet mellan Jorden och mars skulle nog kunna utveckla liv, tror jag. Sen behöver inte syre finnas heller. Syre är egentligen ett gift som vi genom miljoner år har lärt oss att leva i. Dock krävs det att kometer krockar med planeten för att det ska kunna komma vatten till planeten. :)))

Postat av: melanie

Publicerad 2011-02-10 00:27:19

söte:)

Postat av: mamisia

Publicerad 2011-02-10 09:21:45

det var jätte rolgt<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela