jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Eleonor är bra att ha

Publicerad 2011-08-27 10:10:24 i Allmänt,

Jag ringde till henne och var lite ledsen över en sak och hon sade:
" Men tänk på det som om det vore bajs.
Jag menar ser du lite hundbajs på gatan så blir du ju inte ledsen över det.
Du blir inte glad heller men varför bry sig om lite hundbajs?
Du struntar ju bara i det eller hur? "


Sådana vänner är bra att ha. Vänner som kan sätta saker i perspektiv.

Det är inte alltid man kan göra det när man är uppe i det...
Meryl Streep – The Winner Takes It All

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2011-09-06 14:37:59

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela