jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Vi är inga oskrivna blad längre

Publicerad 2010-10-23 17:23:42 i Allmänt,

Det är skumt att jag alltid skapar något slags förälder-dotter relation till mina sånglärare.
Igår satt vi bara och pratade hela lektionen och gick över tiden.
Jag fick äta sjukt snabbt medan jag fortfarande hade tårarna halsen.
Men hon förstår mig, för jag släppte in henne.

Jag kanske inte är så konstig trots allt...
Jag kanske bara måste låta folk få en chans att förstå.

Kommentarer

Postat av: Sebastian

Publicerad 2010-10-23 18:22:49

Vad söt du är Lena, tack. :)



Tänk inte att du är konstig, se det som att du är originell. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela