jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Det var då

Publicerad 2010-10-25 19:43:24 i Tankar,

Jag läste igenom lite av vad jag skrivit i december 2008.
Så diskret.
Ingen hade anat att jag värmde hans händer i trapphallen.
Ingen anade att jag inte kunde andas när han var i närheten.
Ingen skulle ha anat att jag hade min första kyss.
Inte ens jag själv förstod att jag höll på att falla.

Men rädd och oerfaren som jag var så sprang jag.
Jag kunde inte ens möta hans blick efter det.
Jag stötte bort honom.
Sen tappade jag fattningen
Tappade bort, glömde saker.
Kanske glömde jag mig själv...

Men det var då. Man lever och lär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela