jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Min första lugna dag...

Publicerad 2010-10-16 18:33:33 i Allmänt,

Idag vaknade jag hos Klara. Vi åt yogurt med frysta hallon och müsli, juice, grönt te, knäcke och bullar till frukost!
Efter det begav jag mig hemmåt för att senare dra iväg till Kalle och Pontus hus, de hade typ inflyttningsmys och Petter var där.
Jag frågade om han bodde fint i Danmark, han svarade :
- Jo, det är jättefint, men det är ju inte tillsammans med Kalle och Pontus.
I den stunden var det som att han stack in en kniv i hjärtat på mig, för så är det.
Jag trivs jättebra i Göteborg men mina vänner är ju inte här... Och utan dem spelar det ingen roll hur mycket jag trivs, jag blir ändå aldrig 100%-igt lycklig.

Efter detta tog jag mig en lång promenad i Slottsskogen, gick förbi ICA på vägen hem. Köpte färdiglagad mat, naturgodis och Coca Cola. Det förtjänar jag.

Idag är det bara 13 dagar kvar tills jag kommer hem. Jag längtar...

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2010-10-19 21:22:58

ååh.. men snart är du hemma! 9 dagar imorong - det är ingenting:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela