jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En skola för själen

Publicerad 2010-10-10 17:10:17 i Tankar,

Jag säger som Rafael från Hissingen...
"Vem FAN är han?"...
En man från Hells Angels som varit med om mycket kan inte se en tjej gråta.

- Jag kan ringa och skälla ut honom!
- Haha, nej nej.. det behövs verkligen inte
- Jag skojar inte... Jag ringer!
Jag ser att du är en fin tjej, du ska inte gråta.
Vem fan är HAN?

PAS har gjort att jag har börjat tvivla på mig själv.
För man söker liksom hela tiden bekräftelse på att man duger.
Och jag vet att jag är bra, eller.. jag vet att jag kommer att bli duktig.
Men istället börjar jag koncentrera mig på min själ, min person.
Duger JAG, eller är det bara det jag GÖR som räknas?
Är det någon som verkligen tycker om MIG eller är det bara bilden av mig de tycker om?
Visar jag mig själv? Är jag mig själv?
Jag orkar inte tänka längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela