jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

En liten flicka med livlig fantasi

Publicerad 2010-11-25 19:56:29 i Allmänt,

När jag gick av spårvagnen på väg hem idag så stod det en man väldigt nära mig vid dörrarna där man stiger av.
Jag tänkte genast att nu går jag extra snabbt så att han inte följer efter mig hem.
Men han gick i samma tempo som jag så jag tog in på ICA.
Om han följer efter mig in här så vet han åtminstone inte var jag bor, tänkte jag.
Han följde efter mig in och jag gick fram och tillbaka mellan alla hyllor och plockade varor som jag faktiskt behövde (man ska inte vara dum, lika bra att slå två flugor i en smäll, tänkte jag)
När jag trodde att jag hade skakat av mig honom så ställde jag mig i kön...
OCH VEM TROR NI INTE STÄLLDE SIG ALDELES BAKOM MIG?
Jo... han!
Så när jag hade betalat såg jag mig chans, jag plockade snabbt ihop mina varor och gick det snabbaste jag kunde!
Nee.. man ska inte vara dum.
Man ska inte vara dum.

Survivor – Eye Of The Tiger

Kommentarer

Postat av: mamisia

Publicerad 2010-11-26 09:01:51

neej min duktgt flika<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela