jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Prov ett avklarat

Publicerad 2010-05-17 21:11:52 i Allmänt,

Parry Gripp – Cat Flushing A Toilet
Nya humorn på spotify. Jag dör. Den där Parry Gripp gör sjukt meningslösa låtar och jag bara älskart!

I alla fall, provet idag gick bra. Jag hade inte pluggat så mycket men det kändes ganska enkelt ändå. Vg kanske... bra bra :)

Imorgon ska jag redovisa, på onsdag är det muko, på torsdag är dey Gemu-prov och på fredag är det Bamu prov och redovisning. Sen är helvetesveckan över! Tack och lov!

(Mmm.. kände att den passade bra in med tanke på helvete och grejer!)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-05-19 13:01:42

hahahahahahah ni ser så roliga ut

Postat av: miri

Publicerad 2010-05-19 22:35:39

lena!!! haha, vilka ilder du har på mig alltså!! hoppas för din skull att robin inte ser den här;)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-05-21 21:33:38

Miri: hehe jag ska länka den till hans facebook :P

NOOOOT

Postat av: miri

Publicerad 2010-05-23 18:30:15

hha tur för dig!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela