jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ögon blåa som himmelen vid solen

Publicerad 2010-05-24 20:26:24 i Tankar,

Jag låg i gräset.
Flöt in i gräset.
Och andades in sommaren.
Det är sommar nu, även om det bara är 15 grader varmt, det är sommar nu.
Och VI, vi slutar om två veckor.

Jag kan inte sova på nätterna för att jag tänker på kramringen. Jag försöker glömma. Jag försöker verkligen.
Men så fort det blir mörkt och himmelen inte ler mot mig längre så slocknar hjärtat. Ögonen är borta.
Det är bara svart. Mörkt.

Men livet går ju vidare. Det ska faktiskt bli skönt med sommarlov tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela