jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Crybaby

Publicerad 2010-05-26 22:11:40 i Tankar,

Ibland hatar jag mig själv för att jag gråter. Så himla barnsligt, så himla okontrollerat.
Jag kan inte rå för det. Det är sådan jag är.
Blödig.
Jag har ärft det från min mamma, eller så är det för att jag är ensambarn och alltid blev tröstad när jag grät.
Jag vet verkligen inte.

Ibland önskar jag att jag kunde hålla inne mina känslor, att jag kunde dölja. Det är ju vad resten av befolkningen gör. Döljer.

En annan skum grej med mig är att jag kan känna flera saker samtidigt. Jag kan vara jätteledsen och nästan deprimerad samtidigt som jag kan vara helt överlycklig. Så var det idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela