jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Men på framtiden kan jag inte äta mig mätt

Publicerad 2010-03-27 17:17:01 i Allmänt,

Det var länge sedan jag var såhär mätt.
Helt skumt, för egentligen har jag inte ätit så jättemycket.
Två tacco (med bröd).

Det är Earth Hour ikväll och jag ska öva monologer samt plugga gemu.
Jag är ganska skräckslagen för jag ska flyga till Umeå helt ensamt vecka 15 då jag har audition och jag känner verkligen INGEN där. Jag önskar med hela mitt hjärta att det går bra! Jag hoppas jag kommer in också, för just nu känns det som att det är skolan för mig. I alla fall med vad jag har hört. (kanske)
(jaja, vi får se hur det artar sig...)

I vilket fall så kommer jag växa enormt mycket med den auditionen. Jag har aldrig rest helt ensam och jag har aldrig haft tillfälle att klara mig själv på det sättet. Jag längtar nästan.
Jag längtar efter att sitta i flygplanet och känna förväntningarna i magen och i halsen och i huvudet. ÅH VAD JAG LÄNGTAR!!!


Såhär känns det i min kropp nu...

(Jag har bokat både flybiljett och boende nu.. :S)

Kommentarer

Postat av: idaa

Publicerad 2010-03-28 00:34:49

Ja du de e en liten plasthållare med färgad olja som min far köpt till mig på en flygplats någonstans. :P Fråga mig inte hur den funkar, vet bara att den e skojsig och att det blir bubblor när man vänder den uppåner ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela