jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

I will shine!

Publicerad 2010-03-11 18:04:33 i Tankar,

TÄNK ALDRIG SÅ IGEN!
Så skulle mitt brev till mig själv se ut.
Jag har skrivit det på en vägg i mitt huvud.
På en annan vägg har jag skrivit:
DU ÄR BRA, DU KAN KLARA ALLT OM DU VILL!

Det är verkligen som Eleonor sade idag: alla erfarenheter är bra erfarenheter.
Även när man mår dåligt lär man sig saker.
Jag har lärt mig att jag inte ska ge upp. Det finns alltid en annan väg att gå.

Jag ber för folk varje kväll. Det går alltid i uppfyllelse.
ALLTID (jag är inte galen... det händer verkligen)
Jag önskar bara att någon bad för MIG någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela