jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Förkylningen må komma nu

Publicerad 2010-03-31 21:58:28 i Allmänt,

Håller på att bli förkyld (som alla andra i klassen)
Imorgon har jag min första körlektion det här året och jag hoppas verkligen att det går bra.
Egentligen skulle jag ha velat öva lite innan.
Bara så att jag VET att jag har det i mig.
Det är sjukt läskigt ju.

Förresten så hade jag visst missat min tandläkartid. Jag trodde att den var i morse, men tydligen var den förra veckan.
Jag har ingen aning om hur det har gått till. Jag dubbelkollade ju lappen.
Jaja...
Nu ska jag laga hålet om två månader istället. (ett hål som typ inte ens finns, så himla onödigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela