jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Crazyness in family

Publicerad 2010-03-07 15:23:58 i Allmänt,

Jag har lagt märke till, på senare tid, att jag sitter och pratar med TV-n.
Jag ger ut små rop som : neej, gör inte det. Åååh, vad dum du är. Eller ååh vad söööta!

Jag berättade det nyss för min mamma och hon sade:
- Men det är inte så konstigt. Det gör jag också.
Du skulle ha hört din mormor. HON pratade med TV-n.

Det går helt enkelt i släkten.

Dating in the dark. aaaww...

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2010-03-07 16:22:44

Hahah xD

Postat av: Ivannia

Publicerad 2010-03-09 02:13:38

Hej där :) Hittade din blogg av en slump, den är fin! Och kunde inte låta bli att kommentera på det här inlägget för det här är bara så jävla typiskt mig också: att man kan leva sig in så mycket att man blir förbannad/asglad på människorna där i?? Tur att man bor själv, i mina värsta stunder blir jag nästan psykotisk.. Grät och slog till kudden åt Pocahontas igår eftersom jag tänkte att det var så sorgligt att hon inte fick mannen i hennes liv eftersom hon måste stanna med sitt folk.. Wtf liksom?! Hahaha ingen TV för mig en vecka, tror jag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela