jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Crazy girls

Publicerad 2010-06-22 22:46:07 i Allmänt,

Jag har egentligen inte någonting viktigt att skriva om i bloggen men eftersom Melanie vill hålla sig uppdaterad om mitt liv så tänkte jag skriva några rader här ändå.

Igår sov Miri över hos mig och vi stannade uppe till hela fyra på morgonen (det blir lätt så om man inte har träffats på ett tag).
Klockan två på natten förhörde hon mig på vägmärken och de satt faktiskt ganska bra.
Det var bara det där blåa skyltarna som ser likadana ut som jag inte satte. (långfarts - någonting tror jag de hette).

Imorse gick vi ut till parken och åt kladdkaka-ballerina och glass med mera. Från och med imorgon ska vi hålla oss ifrån onyttigheter för vi vill ju vara slimmade till midsommar (om två dagar he heeee).
A juste, innan vi somnade så gjorde vi en massa magövningar klockan 4 på morgonen. Crazy girls!

Kommentarer

Postat av: melanie

Publicerad 2010-06-22 23:23:40

tack för uppdateringen :D:D <3 jag har också tänkt på detta med sötsaker, ska man hålla sig ifrån kanske??:O

Postat av: Lena

Publicerad 2010-06-23 00:13:45

Jaa, i alla fall till midsommar ;)

Postat av: miri

Publicerad 2010-06-24 19:36:43

det går inte bra för mig iaf, robin hade köpt massa godis oh chips igår.... aaaaaa, blir nog inte slim till midsommar;) kanske efteråt... ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-06-24 22:24:26

Miri: HAHA inte jag heller... Var hos melanie och åt tårta nyss, och nu ska jag öppna ett paket chips! XD what's wrong with me?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela