jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sommarkänsla

Publicerad 2010-06-17 17:09:05 i Allmänt,

Idag vaknade jag tidigt för att gå till körskolan. Efter det träffade jag Emilia, susanna och Camilla och Angelo också, som hade sprungit runt strömmen.
Det lite dåliga var dock att jag gärna ville umgås med dem för att det var så länge sedan men när vi låg där i solen i folkparken så råkade jag somna och vaknade inte förrän det var tvugna att sticka.
Segt... jag vet. Men det finns fler tillfällen.
Efter detta satte jag mig i strömsparken och tränade på att klä av killar med blicken... hee hee XD

Det var skönt att vara för sig själv ett tag. Bara sitta och vara.
Helt anonym och kunna dricka sin Proviva fruktdryck och äta sitt naturgodis som smällte i solen.
Idag fyller Melanie år också by the way. ring till henne vettja!!!!!!!!

Puss och kram

Sitter på balkongen och klär av dig med blicken... funkar det?

Kommentarer

Postat av: Sanna Jonsson

Publicerad 2010-06-17 19:33:18

Jag faller pladask! Haha :DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela