jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag ser en dörr som stängs och öppnas hela tiden... när är det min tur?

Publicerad 2010-06-25 12:55:36 i Allmänt,

Jag kan inte sitta still
Det kryper i kroppen
Jag vet, jag tar alltid ut allting i förväg.
Men det kanske behövs, så jag inte får en chock senare... om det skulle hända.
Jag vill verkligen dit.
Och att snubbla på målsnöret gör ont.
Verkligen ont!
Jag kan inte fatta att jag är så nära nu, men ändå SÅÅÅÅ LÅNGT BORT!
Och vad händer om jag faktiskt skulle komma in?
Ska jag lämna allt det jag börjat planera?
Ska jag bara riva allt?
Hoppa utför stupet i hopp om att jag landar säkert?
Vad skulle vara bäst för mig?
Jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela