jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Vad är verkligt egentligen?

Publicerad 2010-07-19 13:18:46 i Tankar,

Inatt drömde jag att jag började på PAS fast jag fortfarande var första reserv.
Killen som är innan mig i kön hade valt Bjärnum men jag var fortfarande inte inne.
Det är det som är så galet.
Det är det som gör mig galen.
Jag håller på att börja tvivla på verkligheten.
Är jag förstareserv eller är allt ett missförstånd?
Tänk om jag inte alls var femtonde reserv från början?

Så går tankarna i mitt huvud och det blir inte bättre av att jag får höra en massa rykten hela tiden.
Folk gratulerar mig... fast det är ju inte ens säkert... ingenting är säkert.
Och jag håller som sagt på att bli galen.
Snälla, ring då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela