jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Skanks i jeans

Publicerad 2010-07-24 11:50:26 i Allmänt,

Jag vill bara komma ihåg den här känslan.
Igår var vi ute, bara skanksen.
Fy tusan vad kul det var.
Förfesten hos mig var sjukt fin och vi pratade om både det ena och det andra.
Haha stackars Damon, inte kul att vara enda killen bland tre lulliga tjejer.

Sista timmen var den roligaste. Jag och Alice hittade ett sjukt skönt killgäng att dansa med.
Jag skrattade konstant, det var verkligen... top notch!
Sen hittade även M och D oss och vi röjde dansgolvet tills de stängde.

Höjdpunkterna:
-Sladri  .... XD
- Jag har inte hört den här låten... /Alice som aldrig kommer ihåg någonting
- Den här låten var före min tid. / Melanie till en kille som bara var ett eller två år äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela