jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Står bunden på trådar av jord och vatten. Jag klipper mig loss nu.

Publicerad 2010-01-28 17:58:25 i Tankar,

Det handlar om att bestämma sig.
Jag vill klippa mig loss, jag tänker realistiskt nu.
Tänk om, det finns inte längre. För det finns inget om.
Det finns bara är, och inte är. Från och med nu handlar jag därefter.

Det dumma med mig är ju att jag styrs av känslor.
Jag känner verkligen detta just nu.
Fast egentligen, hur många gånger har jag inte känt detta innan?

Smink döljer det inte.

Kommentarer

Postat av: Din dubbelgångare!

Publicerad 2010-01-28 20:40:44

Men du är sjuuuukt vacker! <3<3

Postat av: Lena

Publicerad 2010-01-28 21:28:09

Oj, det förväntade jag mig inte :O

Tack :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela