jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2010-01-30 21:07:06

haha alltså..jag fatta inte riktigt grejen :P

Postat av: Lena

Publicerad 2010-01-30 21:19:34

Oj okej... hm, Jag kanske kan förklara lite vad de säger.



Det handlar i stort sett om att familjen blir helt utom sig för att "Maciek" har låst in sig på toaletten.

Sen när de öppnar toalettdörren så ligger han och sover för att han har druckit öl typ.



Det jag tycker är roligt är att allt är sjukt överspelat och att musiken i bakgrunden gör att det verkar vara ännu värre än vad det är. XD SJUKT KUL XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela