jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Typiskt Polacker

Publicerad 2010-02-14 17:31:30 i Allmänt,

Emilia: Har du någon dejt till alla hjärtans dag?
Jag: Haha, nae.. det är ingen som vågar bjuda ut mig.
Emilia: VA?! Inte ens en BLIND-DEJT?!?!?!
Jag: Hahaha nae... Vem skulle fixa det?
Emilia: Ee, jag ska fixa! Du vet min pojkvän känner massa fotbollsspelare. Vill du ha IFK eller ASF?
(Hittade bara på det andra laget, kommer inte ihåg vad hon sade)

Just nu sitter jag hemma med naturkunskapsplugg och chips och ångrar mig lite att jag avböjde XD.
Men sånt är livet!

Kommentarer

Postat av: Sophia

Publicerad 2010-02-14 18:02:06

Aaaaaae, vet hur du känner. vi kunde gått på dubbel-blinddate. ^^D

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-14 18:35:28

Jaaa, Asså fatta vad coolt det skulle ha varit!!! :O

:D haha det borde vi tusan göra någon dag!!! :D Då är det ju inte lika läskigt heller, när man har någon att snacka med om det blir spänt :P XD

Postat av: såfi

Publicerad 2010-02-14 18:36:36

Ja, sjukt kul ju! vi ber Emilia fix två åt oss :D haha

Postat av: Melanie

Publicerad 2010-02-14 19:00:07

haha hon får fixa åt mig också om hon vill, så kör vi en trippel ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-14 19:36:20

HAHAHAHAHA Okej jag ska beställa tre stycken då! ;P

Men vi måste hitta en dag som vi alla är lediga på... det blir nog efter lovet, för Melanie ska ju till USA XP

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-02-15 21:34:42

Haha ja polacker ska mixa och matcha par hela tiden :P Jobbar på att hitta några heta hunkar till er alla tre :P Snygga, vältränade och schysta? Låter det bra? Haha Ska se vad jag kan göra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela