jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Snökrig

Publicerad 2010-02-11 18:48:52 i Allmänt,

Jag har precis ätit varmt och tagit ett varmt bad för när jag kom hem var jag genomblöt och frusen.
Heiborn och Friden bestämde sig nämligen för att starta ett snökrig utanför kristina.
Först var det de två mot mig, men efter ett tag fick jag över Heiborn på min sida.
Taktisk som jag är... Jag menar, jag har absolut inte kroppsstyrkan, länden eller vikten till att brotta ner en kille i snön, ännu mindre två. Så jag anspelade lite på min hjälplösa kvinnlighet.
Det brukar faktiskt räcka med att skrika: "Hjäääääälp miiiig!" så kommer någon stark man till undsättning.
Nu ska jag dricka saft!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2010-02-11 20:03:27

hihi, älskar deviltröjan ;P

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-11 20:14:34

Alice: Yes i Knooow ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela