jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Sko-yra

Publicerad 2010-02-18 19:36:32 i Allmänt,

Idag, efter skolan, begav jag och mamma oss ut på stan för att shoppa skor till mig.
Vi hade en perfekt plan.
De skulle vara rejäla, låga och vara av rätt storlek.
De kraven var dock ganska svåra att tillgodse.
Den nästan två timmar vandringen slutade med att vi köpte ett par klackade stövlar och INGA riktiga vinterskor.
Anledningen till detta var att de skor som jag ville ha inte var låga, de var även sjukt dyra.
De skor som jag skulle kunna tänka mig var inte av rätt storlek.
38... vem skulle kunna ana att varje vintersko i storlek 38 var slut?

På väg hem hämtade vi paussallad, så nu är jag mätt och lycklig!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-18 20:54:55

Åh paus-sallad <3

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-18 21:24:53

Jaa, idag provade jag ört-dressing. Tänkte på dig... för du brukar väl ta den?

Postat av: Alice

Publicerad 2010-02-19 11:18:08

Jag brukar ta ört-dressingen:D. visst är den goood?:D hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela