jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

FaroSON

Publicerad 2010-02-03 16:57:26 i Allmänt,

Jag har precis kommit hem från dagens föreställningar.
Idag var nog den både BÄSTA och SÄMSTA dagen.
Dagen började med att Dirigenten inte kom, han var fast på tåget och hann inte till första föreställningen.
Istället fick David S hoppa in som ersättare och detta gjorde att vi fick ta bort ett av styckena i föreställningen.
Hela klassen blev sjukt opepp och gjorde därför den SÄMSTA föreställningen någonsin.
Tråkigt nog var våra ettor, Film&Musik-gymnasiet och Folkbladet där och såg föreställningen för första gången.
Däremot gick vår ANDRA föreställning SUPERBRA!
Antagligen var det för att dirigenten kom och vi kände oss mer taggade för att göra detta BRA!
Det blev bra, och efter detta fortsatte det bara... Idag blev alltså en BRA dag trots en dålig början.

Nu ska jag tvätta bort sminket... Men FÖRST:

Kommentarer

Postat av: elon

Publicerad 2010-02-04 15:54:14

Ni var SÅ himla duktiga! Såg föreställningen i onsdags halv elva. Är grymt imponerad, hälsa hela gänget! Rördes till tårar under "fix you". Puss

Postat av: Lena

Publicerad 2010-02-04 15:55:40

Ååhh :D Vad kul att du kom och tittade! :D

Jag veeet, fix you är GULD värd!

Men åååh vi måste träffas hela gänget någon dag snart!!!!!! :D

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela