jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

CP-dag

Publicerad 2010-02-12 18:05:03 i Allmänt,

Den här dagen har varit jätteflum.
Det började med att jag gick till skolan och nynnade på en massa låtar som kom upp i MP3:n.
Jag är säker på att folk vände sig om efter mig men jag bryr mig inte riktigt.
Sen hade vi mentorstid och både jag och Eleonor kunde knappt få fram vad vi ville säga. Vi typ stalkade oss på varje stavelse. En gång blev det helt tyst i salen och jag bara kände mig tvungen till att göra något ljud, ingen fattade varför jag gjorde det förutom Eleonor som började skratta.
I matsalen var det värst. Jag och Melanie började göra konstiga ljud i varandras öron och nackar.
Och Damon klagade på att vi var så konstiga. Fast sen blev hela bordet typ lite konstigt.
Under håltimman satt jag och Melanie och flummade med elevrumsgitarren. Spelade improviserade nyskapande låtar, fast tillslut tog Alfred över som spelade lite klassisk lägereldsmusik.

Nu är jag supertrött. äter tacos, ska äta glass och munkar sedan.
Sen så köpte jag hem lita marabou helnöt också. MUMS!

Ja jusste, när min faster var på besök så berättade hon att jag har ärvt min pappas såkallade: pussläppar.
Jag har alltså sådana läppar som folk vill pussa.
Men jag vet inte riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela