jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

You're the ones I fight for!

Publicerad 2010-12-28 01:37:25 i Allmänt,

Idag har jag shoppat kläder!
ÅÅÅÅHHH, det känns verkligen som evigheter sedan!
Det blev stickade grejer och nya jeansleggings (som inte var på rea, men jag kan inte leva utan jeansleggings och eftersom jag fastnade i trappan på PAS och rev upp hela högra benet så känns det som att jag får unna mig ett par nya!)

Håller på att sjunga med tjocka stämband hela tiden nu. Det är galet, jag har liksom vant bort det, för det är ju så himla mycket skönare att sjunga i tunna. Jaja, nu arbetar vi bort skarven! Kör bah!

Imorgon ska tjejerna(?) träffas och umgås, just as good old times!
Men nu ska jag sova så att jag inte sover bort för mycket dagtid,
God natt

Kommentarer

Postat av: miri

Publicerad 2010-12-28 22:58:06

åh! får jag se dina nya kläder på torsdag? :D är det mycket rea på stan? har inte tagit mig ner dit än:P

Postat av: miri

Publicerad 2010-12-28 23:44:30

jag fattar!! imorgon SKA jag gå ner :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela