jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Vart tog hon vägen?

Publicerad 2010-12-22 01:00:34 i Tankar,

Bara för att han sade att han läste min blogg nov-dec 2008 så var ju jag också tvungen att göra det nu.
Jag märkte att jag var lycklig.
En sjukt glad och sprallig tjej. Gumman...
Var blev hon av?
Jag skulle vilja umgås lite med henne, bara en dag.
Hänga med mitt yngre jag.
Fatta vad coolt det skulle vara.
Jag tror att jag skulle gilla henne, liten, oskyldig, ganska ovetande om vad som komma skall.
Fy vad mycket som kan hända på bara två år!

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2010-12-22 23:16:10

Haha vad kul att du direkt ser när jag uppdaterar! :D det var mysigt att ses idag lena!! det blir för sällan när du bor därnere:(



vi måste träffas igen snart så vi kan planera D+E.. om du fattar.. shyyyy ;)

Postat av: miri

Publicerad 2010-12-22 23:17:12

nu måste jag också läsa vad du skrev då.. 2008 herregud:)

Postat av: miri

Publicerad 2010-12-23 08:36:07

haha neeee, klart jag inte gör ;) det är vår hemlis som ska come true ;)



TV-spels kväll, jag ska tjata på honom :D men jag varnar dig, du kommer få stryk lena ;) hhohohohoh

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-23 08:36:20

haha neeee, klart jag inte gör ;) det är vår hemlis som ska come true ;)



TV-spels kväll, jag ska tjata på honom :D men jag varnar dig, du kommer få stryk lena ;) hhohohohoh

Postat av: miri

Publicerad 2010-12-23 08:37:55

haha, blombuketter :P dem har jag ju inte ens tänkt på!!! så himla VÄRT!! :D plus, jag kommer ju kunna skryta med att en av mina finaste vänner är ARTIST :D:D hihihihi

Postat av: miri

Publicerad 2010-12-23 19:04:44

haha nybörjartur ;P vi får se vi får se, robin var på iaf, han gick typ med på att göra ansiktsmask också och ha myskläader, är du på? ;)



jag vänta på de svarta.... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela