jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

När jag stiger upp går du och lägger dig

Publicerad 2010-04-07 01:22:40 i Allmänt,

Vi får höras imorgon... eller ikväll för dig.

Kommer det att kännas såhär tomt när vi slutat gymnasiet också?
När vi inte kan prata varje dag?
Det har gått bara några dagar och jag känner mig tom.
Ännu mer tom nu när jag fått höra din röst.
Är det konstigt att jag känner igen mig i det här klippet jag såg på TV idag?


Fy vad jag saknar dig Melanie

Kommentarer

Postat av: MElanie

Publicerad 2010-04-07 07:46:35

Aaaaaw!! Gud vad jag började längta hem efter att ha pratat med dig!! <3<3 saknar dig med!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela