jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Att tappa en tand

Publicerad 2010-04-03 19:22:22 i Drömtydningar,

Eftersom både Sky och jag drömde att vi tappade tänder så kommer här en tolkning:

Att drömma att man tappar en tand kan betyda två saker.
Dels rädsla för förändringar eller förberedelse för förändringar.
Dels en relation som tar slut (vilket även detta innebär en förändring)

Så; Sky och jag genomgår en förändring i våra liv.

PS. Tandlossning har även en annan betydelse om man tror på skrock. Det betyder nämligen otur. Fast detta tror jag inte alls lika mycket på. Psykologi is the shit! DS.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2010-04-03 19:29:53

Vilken äcklig biild!

Postat av: Sky

Publicerad 2010-04-09 19:24:39

Hm... Jag är inte ett dugg rädd för förändringar, tvärtom, jag välkomnar dem. Men jag förbereder inte heller några förändringar. Detta tyder på att en relation kommer att ta slut! Ojojoj.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela