jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Shoppingrunda idag igen :O

Publicerad 2009-09-05 21:03:08 i Allmänt,

Hur kommer det sig att man under vissa perioder köper MÄNGDER med kläder?!?!?!?!
Idag var jag och MLA-girlzen ute och shoppade loss, detta är vad jag kom hem med:

Skorna var FETT dyra, det är nog det absolut dyraste jag någonsin har köpt men det är ju skinn så antagligen kommer de att hålla läääänge. (you better do it!)

Jag failade sjukt mycket på kortet, jag tänkte att jag skulle visa alla sidor på samma gång men det gick inte så jag gjorde ett kort på varje sida:
Framifrån och från sidan.
Mössan:


Jag har under de senaste två dagarna nämnt växthuseffekten tre gånger, det har liksom blivit min grej.
Första gången skrev jag det på en konversation på facebook då jag och Melanie skämtade om hur det skulle bli om vi fick barn tillsammans. Jag sade att de kommer se ut som alice för det finns ingen annan som skulle kunna mäta sig med våran gemensamma skönhet.
Hon svarade: Nae, tur att det inte går rent biologiskt då, för alla skulle bara vilja ha barn med våra barn och inte med varandra så hela befolkningen skulle dö.
Jag svarade: Då skulle vi i alla fall stoppa växthuseffekten...

Idag kom det upp igen, på H&M när jag betalade mössan.
Kassörskan: Vill du ha en jätteliten påse eller en jättestor, vi har slut på medium.
Jag: Ta den lilla, det är bättre... då får vi i alla fall stopp på växthuseffekten.
Kassörskan skrockade lite tveksamt
Alice kunde inte sluta skratta efter detta...
Tredje gången jag använde växthuseffekten var när jag kom hem och kommenterade en grej på facebook, men detta var mest bara för att styrka att det var min grej...

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-09-05 21:27:08

hur mycket kosta skorna? sjukt fina iaf!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela