jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ni känns som sådana som skulle visa upp mig inför hela världen

Publicerad 2009-09-05 10:18:26 i Tankar,

Jag är en människa som ångrar mig efter att jag har gjort saker utanför min gräns.
Mina gränser går långt men inte dit.
Varje gång jag närmar mig så hoppar jag över den för att sedan hoppa tillbaka till tryggheten igen. Problemet är att tryggheten är en ensam plats. Inuti dessa väggar är det varmt, kallt, ljust, mörkt, vågor och vatten som sköljer över mig men ingen annan.
Jag trivs i tryggheten, trivs, jag tror till och med att jag är lycklig.
Jag syns inte. Ingen märker mina brister i min trygghet, ingen ser och det är skönt.
Jag skulle vilja vara kvar i min tygghet i evighet, FAKTISKT, men det är ju ensamheten som gör det svårt att stanna.
Undrar hur länge jag kommer klara mig?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-05 10:44:07

http://sarahadil.blogg.se

Postat av: adina

Publicerad 2009-09-05 11:19:25

nä har inte sett moonlight:P



jaaa.. människa o vampyr blir kära, någon kan läsa tankar, godhet hit och dit blabla

Postat av: Mia

Publicerad 2009-09-05 11:44:56

Förslag på bra filmer? Helst komedi! :) Men skräck går också bra, om den är riktigt läskig!

Postat av: Sofia - My life story

Publicerad 2009-09-05 13:23:45

hej! vad tycker du om att döda djur för skojs skull, t.ex att jakta med? har skrivit om det i min blogg. kram !

Postat av: Jennifer ღ

Publicerad 2009-09-05 15:14:34

Fråga:

Vilken är din favorit sport? :)

Postat av: Jennifer ღ

Publicerad 2009-09-05 18:46:53

Asså ursäkta för reklamen

men kan du rösta på mig här http://livelovelearn.blogg.se/2009/september/dags-att-rosta.html#comment skulle varit så kul att vinna :)

Jag har alltid sån otur i såna tävlingar haha :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela