jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

MLA's spelning

Publicerad 2009-09-24 20:20:52 i Allmänt,

Vi skulle träffas och öva kl 18.30.
Melanie dök upp exakt på minuten men Alice syntes inte till.
Vi väntade till kvart i sju då vi gick ner till kyrkan för att kolla om hon inte var där.
Vi skulle nämligen spela kl 19.00 och Alice hade varken svarat på hemtelefonen eller på mobilen.
När vi kom till kyrkan satt Alices mamma och syster där, men ingen Alice.
De sade att hon hade gjort sig i ordning för att gå hemifrån klockan kvart över sex och blev väldigt förvånade när vi berättade att hon inte hade dykt upp.
Vi (mest Melanie) greps utav panik och befarade det värsta.
Det visade sig till slut att hon sov och kom nästintill yrvaken till kyrkan.
Spelningen gick bra dock.
Det var nog det bästa spelningen någonsin även fast jag strulade lite med texten en gång.
Sophia, Damon, David och några ettor var där. Det gjorde oss nog ännu mer pepp.
Nu väntar jag på att min mamma ska komma hem med min pizza.
Imorgon är det Audition och jag är sjukt pepp!
Humöret har vänt!

Kommentarer

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-09-24 20:44:52

Haha, herre!! säger jag bara :) Men alltså, jag märkte inte ens att du sjöng fel...så det mörkade du BRA :D GOTT MED PIZZA!!!! ses imorn, kärlek <3

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-24 20:47:29

Hahahah MÖRKADE! XD HAHAHAHAHAHHAHA

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-24 21:13:45

Nej fy vad läskigt! äkta alice typ :P hehe..

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-24 21:39:36

Hahah nja, jag vet inte riktigt :P

Det är inte så likt henne XD

Fast idag var det ÄKTA Alice, hon kommer alltid att bli känd för den som sov när alla andra trodde hon hade blivit bortförd av aliens :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela