jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jazz-dance, oh yes you heard me!

Publicerad 2009-09-14 22:08:10 i Allmänt,

Jag sitter nu och zappar på en sida som heter Onödiginformation.se
Jag är så fruktansvärt trött i skallen så jag tycker det är askul!
Bland annat när den här infon kom upp:

Asså jag fnissade ganska länge åt det.

Annars sitter jag mest och grämer mig över hur ont jag kommer ha imorgon (på grund av dansen) och så skriver jag och Alice en låttext på facebook. Mycket uppfinningsrikt JA!



Värt att tänka på!

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-09-14 22:51:57

VA?!?!? Där gick mina älgplaner i krash. ;(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela