jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Jag smakade på döden en dag

Publicerad 2009-09-26 09:09:27 i Allmänt,

Igår när jag var hemma hos Melanies syster (tillsammans med Melanie) så gick det upp för mig.
Det är 60 stycken som har sökt till Fame och det är bara 6 huvudroller.
Jag tänkte inte så mycket på det under audition, jag tänkte att detta kommer att fixa sig.
Jaaa, då!
Men sen kom jag på att alla är ju fruktansvärt duktiga. Chansen för mig att få en huvudroll är cirka 10% det vill säga 90% chans att jag INTE får en huvudroll.

Iförsig är jag sådan att jag alltid ser glaset halvfullt. Så de där 10 procenten, de kanske är de som tar mig till en roll.
Kanske visade jag allt jag kunde igår. Kanske såg de det. För trots allt så kan man bara göra sitt bästa. Det är de bästa man kan göra, och om jag skulle få göra om Audition så skulle jag nog inte ha gjort någonting annorlunda för jag gjorde verkligen mitt bästa igår.
Punkt.

Bästa.

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-26 09:14:12

Det går säkert bra Lena! Jag tror du är bland de 10%en!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-26 09:15:28

Awww sötnos! <3333

Postat av: Tove^^

Publicerad 2009-09-26 11:02:15

det blir bra^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela