jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Ingen LÄSER min blogg

Publicerad 2009-09-05 20:01:38 i Allmänt,

På senaste tiden så har jag börjat få en massa bloggkommentarer.
Jättekul, tänkte jag i början, men nu insåg jag att INGEN av de som skriver kommentarer (som jag inte känner) på min blogg LÄSER det jag skriver.
De vill bara göra reklam för sina egna bloggar så att de kan få så många besökare som möjligt.
Det är sjukt tråkigt, för här lägger jag ut mig själv liksom, mitt liv och det minsta jag kan begära av folk är väl att de ska läsa men åååh neej, där tog jag allt fel!

Jag blir faktiskt ledsen...

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-09-05 20:19:56

Jag läste faktiskt det där inlägget jag kommenterar för =}Men det är faktiskt sant att folk kommenterar för att få besökare, jag gör såå....... jag får faktiskt nästan inga besökare... Och bara för att jag skrev det här så kommer du typ ignorera elr något. Men ahh... Ha en bra kväll iaf. :]

Postat av: Emma

Publicerad 2009-09-05 20:51:49

Jag tycker inte om dom, jag brukar inte gå in på random bloggar och kommentera bara för min egen skull.

Jag tycker att det är okej att göra så, om man ändå tänker fortsätta läsa bloggen kanske. Och om man fortsätter att kommentera.

Postat av: hany

Publicerad 2009-09-05 21:01:43

hehe stackare..nu har jag läst dina 3 senaste inlägg..och ngn reklam för min blogg gör jag inte..för en sådan har jag inte..hehehe...dr mugg..sjukt rolig serie!!..hehe not..nee skoja..eller.?!?!.apropå trygghet, förstår exakt vad du menar, men trygghet behöver inte vara ensamt, det beror ju helt på hur du definierar trygghet, och din definition på trygghet kommer säkert att ändras med tiden..ha de gött haj

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-09-05 21:02:34

Såna bloggare är så jobbiga, får såna kommentarer ibland, brukar inte visa dom..

Men jag gillar din blogg Lena, det är kul och intressant att läsa om dig, och sånt man kanske inte skulle få reda på annars :)



Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-05 21:15:01

Hany:

Åh, det värmer verkligen i hjärtat! :)

Hahah jag antar att ditt tycke för dr. Mugg är splittrat hahaha XD Jag tycker han är grym i alla fall, det känns tryggt att varje avsnitt är likadant typ :P haha....



Jo, alltså det där med trygghet.

Det finns ju olika sorters trygghet också... Den tryggheten jag pratade om nu har jag ju skapat för att jag är ensam, jag vill vara trygg ensam liksom.. och jag tror att jag är rädd att bli av med den om jag hoppar.

Däremot kan jag ju säga att jag har en annan trygghet med mina vänner men det är ju bara för att jag litar på dem, det har tagit tid att öppna upp liksom.

Postat av: hany

Publicerad 2009-09-05 21:43:35

hehe nja lite..jajemen, men när man är mindre så tror jag inte man lägger märke till det hehee..:p..jaa absolut..aa jag förstår..men om du inte hoppar får du aldrig reda på det ju..så just jump, sen om det inte skulle fungera så kan du ju alltid återgå till din trygghet..den kommer ju aldrig försvinna..hehe..yes yes,..jag förstår...sen det andra med växthuseffekten tyckte jag också var roligt..men liksom en påse mer eller mindre, hur stor skillnad tror du det gör? ahaha ..by the why..assnygga skor..:)hehe.. nee nu får jag sluta skriva i din blogg annars kom nog M gnälla, hon kan vara rätt gnällig:Phahahahaha nee sskoja eller.P!?!?! hahaha ha de gött..

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-05 21:55:28

Haha vi får se om jag hoppar, jag har hoppat några gånger men ångrat mig och det är inte schysst :S



Haha allt gör skillnad, Melanie tog dock den asstora påsen så det jämnade väl ut sig :P (förresten, jag har ingen aning om varför jag har hakat upp mig på växthuseffekten, jag har aldrig riktigt brytt mig innan, så tro inte att jag är helt hyper :P)



Och du har rätt, Akta dig för hennes gnäll hon kan göra dig döv. Med rätt skydd så kan du skydda dig. Jag kan visa nån dag :P

Postat av: Melanie

Publicerad 2009-09-05 21:57:45

Hany, måste bara säga att jag också läser denna blogg...så attehhhhhm. KUL bajskorv att du tycker jag är gnällig. ;)

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-05 21:58:48

Hahahaha gnällde hon medan hon åt sina chips(?)

Postat av: hany

Publicerad 2009-09-05 22:18:40

hahahahaha.. sorry Melanie..nee skoja bara..hahaha..:P..



Lena..:hehe aha okej..men det e bara o fortsätta hoppa så landar du säkert utan ånger en vacker dag....hehe..jaha okej..men de e sant..Melanie, tänk då på att ditt agerande leder till ökat koldioxidutsläpp vilket i sin tur resulterar i en minskning av växthusgaser i atmosfären som i sin tur leder till en ökad uppvärmning av jorden som i sin tur leder till varmare klimat, som i sin tur leder till förhöjda vattennivåer, som i sin tur leder till översvämningar..way to go Melanie..hihihi:)..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela