jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Fetingröj!

Publicerad 2009-09-06 13:53:14 i Allmänt,

Just nu består min dag utav läxor och röj framför spegeln.
Med mikrofonen (hårborsten) i hand mimar (jag kan fortfarande inte sjunga så bra) och dansar jag framför spegeln till allt jag har lust med.
Nyss var det denna låt:

Ni skulle ha sett vilken show asså! Alla fans bara skreeek meera LEEENA KOM IGEN LENA!

Imorgon börjar jag dansa Jazz och jag fetpepp!
Det är även insparksfest och det är också sjuuuukt kul!
Jag vet att vi är treor nu och vi kan släppa loss på dansgolvet, ändå känns det precis som när vi gick i ettan.
Känslan är den samma och jag tror jag tycker om den!
Whooooop!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela