jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

Dr. Mugg!

Publicerad 2009-09-05 09:17:51 i Allmänt,

Jag vaknade för cirka en halvtimme sedan och satte på TV:n.
Till min stora förvåning sändes doktor Mugg på 4:an.
Jag menar, det såg ju JAG på när jag gick i femman kankse och det var ganska många år sedan.
Jag älskar dock att barn fortfarande tycker det där är kul, för det vet jag att jag gör och gjorde.
Här kommer introt:



Jag brukar använda "mohahaha" när jag skriver till folk och ska vara skadeglad men det man inte tänker på är att "moahahahaha" kommer ifrån doktor Mugg.
Markoolio fattar det nog inte men han har skapat historia.

Kommentarer

Postat av: Alice

Publicerad 2009-09-05 12:55:32

haha, till den bätre historian då!!!!! ;) MOHAHAH :D

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-05 20:02:26

Hahahaha jaaa XD sjukt bra! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela