jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

2009-09-19 Hos Emma Ö!

Publicerad 2009-09-20 13:31:14 i Allmänt,

Jag sitter nu här med ett glas proviva fruktdryck - hallon granatäpple, och tänker igenom gårdagen.
Dagen började med att jag gick på Roberts minnesstund. Det var en man som dog i somras och som antagligen var den varmaste, intelligentaste, mest givmilda och snällaste personen på hela jorden.
Jag vågar faktiskt säga så. Han var en pärla.

Efter detta stressade jag iväg till södertull för att hoppa på Buss 119 för att åka iväg till Emma.
Jag och Melanie gjorde dock ett enormt misstag. Vi hoppade på buss 119 fast åt fel håll.
Så vi åkte runt hela stan för att komma tillbaka till södertull igen där Miri hoppade på bussen.
Efter att Miri hade hoppat på så gick allt enligt planen. Vi kom till Emma, "tittade" på film, pratade, åt, gjorde en asrolig video som nu ligger uppe på facebook, skrattade och bara umgicks.
Det var så ärligt på något sätt.
För vi fem, Melanie, Miri, jag, Emma och Madeleine, vi brukar inte umgås så mycket i skolan. Ändå kändes det så himla naturligt, det var VI liksom och det kändes inte alls konstigt eller spänt. Det var kul. Det var som att vi alltid hade varit bästa vänner.
Det absolut roligaste den kvällen, enligt mig, var när Miri försökte äta solroskärnor med skal på. Vem gör det liksom? XD
Jag fick även lära mig lite tips om hur man får sin framtida pojkvän att göra som man vill! HEE HEE!!!!

När vi skulle gå till bussen så skrek vi högt så att grannarna skulle bli sura. Sjukt busigt.
Miri skrämde även ihjäl mig och Melanie när vi stod utanför kristina.
Vi pratade om att det kanske spökar på skolan och att vi säkert skulle se en människa stå i ett av fönstrena om vi stod och tittade på den tillräckligt länge. När det var som mest spännande så skrek Miri och jag och Melanie kissade nästan på oss av rädsla!
Sen gick vi hem och kollade på filmen på facebook.
Nu har vi skapat en filmcirkel! :D

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-20 18:02:38

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-20 18:08:23

Oj!

haha, jag älskar att du skriver så detaljerat! hela kvällen är med liksom! och ja, jag hade verklgien askul! puss på det!

Postat av: Miri

Publicerad 2009-09-20 18:17:39

.. nej, det ALLRA bästa var lätt när du sa: jag har en snopp i munnen. AHAHAHAHAHAHAHA

Postat av: Lena

Publicerad 2009-09-20 19:11:18

Hahaha jaaa, kvällen var lätt bäst! <3

Hahahahaha, jag hade totalglömt det! XD

Jag har glömt en massa roliga saker.. jag vet att du sade någonting annat som var askul, men jag kommer inte ihåg vad nu XP

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela