jordgubbslena

Jag vill plantera en känsla i dig och lysa tills den blommar.

What's up?

Publicerad 2009-10-29 14:41:28 i Allmänt,

(Head, roof and home)

Nu har jag precis kommit hem från dansen. Jag har köpt lite (observera LITE: Bara för 13 kr!) naturgodis som jag precis har ätit upp och så har jag ju en chockladkaka, marabou helnöt, kvar också. Men den sparar jag till efter maten.
Det blir lasange.
ÅÅÅHH VAD LIVET ÄR HÄRLIGT!

Idag SKA jag faktiskt plugga.
Jag ska göra klart ett utkast till polskan och så ska jag plugga text till IV-valsteatern.
Det blir naaajs, när man är klar, för då har man en chokladkaka!

Det här kortet är taget i slutet på ettan! ETTAN! Fatta! Det känns ju som igår!

Kommentarer

Postat av: Miri

Publicerad 2009-10-29 18:46:41

Hur klarade DU att köpa bara för 13 kr !?;P

puss lena, söta tjej

Postat av: Lena

Publicerad 2009-10-29 19:07:28

Miri: JAG HAR INGEN ANING!!!!

Jag hade ifs jäääättelite pengar med mig :P Så det var väl därför... men ändå! Det var på håret att jag hade råd :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Jag heter Lena och är nyutexaminerad musikalartist.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela